30 април 2009

Когато бях твоя...


клипчето е направено от моята приятелка Поли и аз


Когато бях твоя...


Заставам пред теб и гледам своя живот,който ми навява тъга.
Спомням си сълзите от страданието,които давеха моята душа!
Знам съдбата ни срещна,искаше аз да страдам!
Гледах в твоите очи,но те не ме виждаха,не виждаха болката в мен!
Виках твоето име,но ти не ме чуваше,не чуваше моя стон!
Изгарях отвътре,но ти ми предлагаше топлина,не мигове страстни.
Мислите ми препускаха,но ти не ми даваше покой,връщаше лоши спомени!
Копнеех за твоите ръце,но те не бяха до мен,прегръщаха друга.
Даваше ми надежда,но след миг я разбиваше на хиляди парчета!
Искам да забравя времето,когато бях твоя,
опитвайки се да скрия в себе си цялата болка!
мъчейки се да запазя нещо,което е било лъжа.
А за теб сякаш никога не съм съществувала!
Не моля за обич,ти не знаеш какво е любовта!
Не искам разбиране,ти никога не ме разбра!
Не чакам уважение,не уважаваш дори своята душа!
Сляп си за това което правя.
Глух си за това което казвам.
И все още стоя пред празната ти душа,която ми изпрати съдбата,
а тя става все по-силна след всяка моя сълза!!!

1 коментар: